zaterdag 2 juni 2012

10 fijne dingen {Bosliefje}

Voor deze blogmarathon nodigde ik mijn favoriete bloggers uit voor het schrijven van een gastbericht. Johanneke van blog Bosliefje is de eerste in de reeks 10 fijne dingen. Super dat je hieraan mee wilde doen Johanneke! En bedankt voor je lieve aanbod hihi. Kus!

♥♥♥































Wat leuk om gevraagd te worden voor deze blogmarathon! Manon en ik ontmoeten elkaar vorig jaar al tijdens Holy Stitch. Erg gezellig om iemand die je (bijna) dagelijks volgt dan eens in het echt te zien.
Ze kocht toen een gehaakt mutsje van me voor haar nichtje, natuurlijk krijgt ze er binnenkort één voor haar eigen kleintje in de maak.

10 fijne dingen

♥  Mijn tuin die nu weer zo mooi is. 's Ochtends gaan eerst de tuindeuren open en maak ik een rondje langs alle planten.
♥  Een heerlijke wandeling langs het strand bij het uitje van mijn werk, met je blote voeten in de zee. Genieten van de geur, het geluid en de trek van de zee waar ik zo heerlijk diep van ga ademhalen.
♥ De vriendin die me om half tien s ’avonds uit mijn pyjama haalt om een half uur later met een biertje in de hand in de gezellige drukte van het straatfestival te belanden.
♥ De prachtige opmerkingen die roversdochter steeds maakt: ik zie de wereld samen met haar op een hele nieuwe manier.
♥ Een heerlijke Thaise noodlesalade maken met garnalen, mango, mijn halve plantje koriander, limoen, pinda’s, zoete puntpaprika’s, vissaus, rode peper, sesamolie en knoflook mmmmm. En dan buiten eten.
♥ De mooie kleuren nagellak die ik op kan doen nu de slippers en sandaaltjes weer aankunnen.
♥ De piraten die de kinderen van mijn groep 1 deze week zo mooi maken op het verfbord .
♥ Dat ik eindelijk Bosliefje-zaadjes heb gevonden (ik zag het aan de Latijnse naam, op het zakje stond namelijk Haagbloem in plaats van Bosliefje).
♥ Mensen die me missen in blogland omdat ik het bloggen even op een lager pitje heb gezet. En dan toch nog gevraagd worden om een gastblog te schrijven voor deze blogmarathon!
♥ De cd van Florence and the machine als ik uit mijn werk kom.

Tot ziens op mijn blog!

♥♥♥

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dingen inderdaad. Maar je vergeet de blik van dochter naar moeder (en vice versa) die op de foto gevangen is...ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, wat een zalige foto, die moet met stip op 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne dingen. Ik ga ook meteen een top 10 maken, maar ben bang dat het er veel meer dan 10 worden. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd, heeeerlijke dingen. Vooral die Thaise salade!

    BeantwoordenVerwijderen