woensdag 15 maart 2017

VerzamelaarsJaarbeurs {Give Away}

Vorige week kondigde ik het al aan: de VerzamelaarsJaarbeurs komt er weer aan!! Op 8 en 9 april om precies te zijn, dus zet het in je agenda :) 

Wat kun je verwachten? Vijf grote hallen in de Jaarbeurs Utrecht die helemaal vol staan met vintage, retro en antiek. Totaal zijn er zo'n 2000 stands! Klinkt goed nietwaar? Je zult ogen te kort komen... 
Als je net zo'n vintagelover bent als ik moet je er gewoonweg een kijkje gaan nemen! Plak er meteen een dag Utrecht aan vast, neem je beste vriendin, moeder of je lief mee en een volle portemonnee, want... je weet maar nooit wat je tegenkomt! Datzelfde weekend wordt in de Jaarbeurs trouwens ook de Mega Platen en CD Beurs georganiseerd. Met je kaartje voor de VerzamelaarsJaarbeurs krijg je gratis toegang.

Ik ben in ieder geval van de partij dat weekend en zal zeker een fotoverslag schrijven over mijn vondsten. En dan het goede nieuws voor jullie...

Ik mag 5 x 2 toegangskaarten weggegeven voor 8 of 9 april!

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen? 

♥ laat hieronder een berichtje achter en geef antwoord op de volgende vraag: met wie zou jij graag de Verzamelaarsjaarbeurs af willen struinen?
♥ vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen 
♥ deelnemen kan t/m 2 april 

Ik duim voor jullie...

Liefs! 

PS: de Verzamelaarsjaarbeurs vindt twee keer per jaar plaats. Neem een kijkje op de site voor meer info of check de facebookpagina!

80 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk! Ik zou heel graag de markt samen met mijn moeder afstruinen. Het is me vanaf jongs aan ingegoten, vroeger gingen mijn oma en moeder al naar rommelmarktjes. Toen ik wat ouder was mocht ik mee! Mijn oma is al wat jaartjes overleden, maar nog steeds houden we de traditie in eer. Daarom met mijn moeder dus :)
    Mijn email is maai-ke@live.nl

    Liefs,
    Maaike Niekel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De laatste paar edities moest ik elke keer dat weekend werken, nu kan ik eindelijk weer van de partij zijn. :-D Ik maak graag kans om met mijn vriend de verzamelbeurs af te struinen. Ik zoek naar leuke vintage spulletjes uit de 50s en 60s, hij naar oude pin-up prenten. Mijn emailadres is aukje_stielstra@hotmail.com Groetjes en veel snuffelplezier, Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh, super! Ik zou met mijn papa gaan, en misschien mag m'n mama ook mee ;-) Hij verzamelt vanalles van strips en sinds enkele tijd is hij ook helemaal gefasicneerd door opgezette dieren en fossielen, deze beurs lijkt me dus ideaal!
    janssenssara@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa! Lekker snuffelen naar speciale typemachines voor de verzameling van mijn vriend (gelukkig een gedeelde interesse haha). Ik zou dus graag met mijn vriend gaan :)

    Liefs, Sepha

    sephathijssen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou de beurs graag afstruinen met mijn man die een enorme verzamelaar is. Ik hoop dat we deze keer eindelijk succes hebben met de gratis kaartjes, je maakt er twee mensen heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou graag met mijn zoon (11) gaan, die net als ik enorm houdt van snuffelen tussen oude dingen! wadiwoi@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou graag met mijn zusje Tika de verzamelbeurs afstruinen, omdat zij dan rij ervaring kan opdoen (rijbewijs gehaald) en we beiden gek zijn op lekker rondlopen op de rommelmarkt en vlooienmarkt, altijd op zoek naar unieke vintage parels! Utrecht vinden we een heerlijke stad en het zou een leuk zussen-uitje voor ons zijn:)

    Email: mayte-leinenga@hotmail.com

    Mayte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig met mijn moeder! We gaan meestal 1x per jaar samen maar omdat ik ook naar de Comic Con ga moest ik keuzes maken. Dit zou zeker goed uitkomen! Bladieboe@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke actie dit! Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest met mijn vriend, we vonden dit echt geweldig. Dit jaar zitten we iets krapper met geld ivm mijn beugel (ouch!) Maar we zouden nog steeds heel graag struinen, dus gratis kaartjes zijn nooit erg om te winnen!
    Anja_boersma@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmm ik zou het liefst gaan met de ex van mijn ex. Sinds mijn ex mijn ex werd, werd zijn ex een goede vriendin, mede omdat ze zag hoeveel ik hou van de kinderen van mijn ex en zijn ex en zij van mij. (Volgt u het nog?) Meijvogelvrij@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na een drukke verhuizing zou ik graag met mijn vriend een dagje ontspannend op de beurs op zoek gaan naar leuke dingetjes voor onze verzameling/voor ons nieuwe huisje. kittymoki@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het lijkt me geweldig om samen met mijn nichtje op pad te gaan. Ik ga normaal altijd met mijn bejaarde vader... Maar die heeft nu de leeftijd bereikt, dat dit nu niet meer gaat. Dus mijn nichtje is een heel leuk gezelschap. En dan kunnen we samen naar de verzamelaarbeurs gaan. Fleur322@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit lijkt me zo gaaf!... Samen met mijn zoon.. Maken we er een leuke vader-zoon dag van. Een hele dag op de platenbeurs kijken, vergelijken en kopen, en genieten van al dat moois wat voorbij komt. Daarom gaan we hard dromen, en hopen datwe samen naar de verzamelaarsbeurs mogen komen. Groet Paul paulwiel1@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Samen met Claire Hendriks zou erg leuk zijn. We gaan al jaren en willen ook deze editie niet missen.
    jeroen454@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Samen met mijn vriendin op zoek naar vintage, retro en antiek. Er een gezellige dag van maken. Zeker met deze "give away" zouden we hierdoor met een vollere portemonnee de beurs kunnen afstruinen... :)

    gizmo.008@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als verwoede verzamelaars wil ik graag met mijn man erheen. Mijn email is: vonk2128@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zou heel graag met mijn vader deze vintagebeurs afstruinen! Hij is net als ik heel erg fan van vintage en ook kringloop/re-use winkels. Een dag op zo'n beurs rondlopen zou dan ook een heel fijn uitje voor ons zijn!! Als student zou ik hier erg graag mooie toevoegingen aan mijn kamer gaan vinden :)!
    Groetjes Dagmar!
    Dagmar92@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zou erg graag weer eens gaan kijken hier... misschien vind ik wel weer een gaaf item voor mijn back to the future verzameling.... zou samen met een goeie vriend willen gaan die helemaal gek is op langspeelplaten.... en de platen en cd beurs is altijd gelijktijdig... wat een leuk toeval!!
    Martymcfly74@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vorig jaar ging er een nieuwe wereld voor me open heb zelfs een deel niet gezien zo veel was er te zien. Had spijt van een armbandje dat ik niet gekocht had. Ik zou samen met mijn man gaan gezellig. Met vriendelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh leuk! Ik wil heel graag eens met papa naar de verzamelaarsbeurs om onze gezamenlijke verzamelwoede voor oude blikjes, oude reclamefolders, mooi servies, oude catalogie enz enz samen te beleven! Weer eens wat anders dan kringloop struinen. Gezellig vader-dochter uitje pap! Mochten we kaarten winnen, mogen ze opgestuurd worden naar: f.v.zetten@gmail.com
    Groetjes!
    Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die toegangskaarten wil ik wel winnen voor mijn jongste zoon en mij. We willen graag wat meer dingen samen doen en kringloopwinkels, beurzen zoals de verzamelaarsbeurs etc zijn ons doel. Dus dit is een mooie gelegenheid om eraan te beginnen. De kaarten kunnen gestuurd worden aan: itshilarious@outlook.com.

    Groetjes,

    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou heel graag met mijn lieve vriendin Willy Koning willen gaan.. Wij zijn gek op dat soort markten en zouden hier ook graaaaaaggggg rond willen struinen.. Patries0002@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Samen met Dave, mijn zoon en medestruiner. Hij is gek op vintage miniatuur auto's en ik op muziek, voornamelijk l.p's een singles. Dat zou tof zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zou super zijn als ik de kaarten win na een roerige tijd, zijn mijn man en ik wel toe aan een dagje voor ons zelf ☺.
    dus bij deze zou ik heel graag mijn lieve man mee nemen naar de verzamelbeurs ��. m_siderius@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. geweldig uiteraard ga ik met mijn snuffelmaatje
    mijn adres is arie@robinsmit .nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Voor het eerst naar verzamelaarsbeurs. Heel spannend. Op zoek maar VW kevers. Of...wie weet vinden we nog meer leuke dingen!
    t.droogh9@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Na een periode waarin we weinig tijd voor elkaar hadden, zou ik het geweldig vinden om met mijn man daar rond te struinen. Op zoek naar die leuke vintage salontafel waar we al zo lang van dromen. wiesmoone@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Graag zou ik de kaartjes winnen om samen met mijn vriend naar Utrecht te gaan.Vorige keer ook meegedaan maar helaas niet gewonnen.
    m_sloterdijk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel graag zou de kaartjes winnen om samen met mijn moeder er heen te gaan ze is slecht te been en financieel gaat het anders ook niet lukken dus hoop het om twee kaartjes te winnen twanfolbert@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik zou heel graag twee kaartjes willen winnen ik zou graag met mijn zoon de beurs willen af struinen financieel kan het anders niet en ik zit in een rolstoel dus snel ben ik niet. s_tenfelde@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zou graag twee kaartjes willen winnen voor mijn kleinzoon en mijn dochter ik gun het hun enorm omdat ze een zwaar jaar achter de rug hebben p_tenfelde@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dolgraag zou ik de verzamelaarsjaarbeurs af willen struinen met mijn echtgenote, Cécilia. Tot zo'n jaar of 5 geleden gingen we ieder jaar te minste één van de twee jaarlijkse edities naar de beurs in Utrecht.
    Mijn vrouw om haar Barbie-verzameling uit te breiden en ik om vintage speelgoed van Star Wars aan te schaffen.
    Als we allebei onze "inkopen" gedaan hadden, troffen we elkaar bij de curiosa..... alwaar we dan tot het einde van de dag lekker alle kraampjes afliepen...... genieten dus....
    Echter, door financiële tegenslagen konden we de afgelopen jaren niet naar de beurs toe. Nu komen we er weer een beetje bovenop en gaan we weer een poging wagen. Ik kan je zeggen,.... we hebben er zin in.
    Mochten we de gelukkigen zijn, hou ons dan op de hoogte via e-mail: leonvandelft@ziggo.nl

    Wie weet tot 8 of 9 april

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Vrijkaarten zou geweldig zijn!
    Het komt er de laatste tijd niet meer van. Ieder een drukke baan, huishouden E.d. Vrijkaarten kunnen Mariska en ik niet ongebruikt laten liggen!
    Het uitgespaarde geld maakt het daarnaast mogelijk om de volle tassen bij onze mannen te verantwoorden ;)

    Hopelijk tot mails!
    Gwenny
    (smeetsje_89@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zou hier graag met een vriend van mij genaamd Danny Binkhuysen heen willen. We zijn allebei grote muziekliefhebbers en willen de Mega Platen en cd beurs bezoeken. Hoop dan ook 2 kaarten te winnen.
    Henk Peters en mijn emailadres is jansmitfan6@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jaaaah, via de Facebookpagina kwam ik op dit leuke blog.Ik wil graag met Erik Onstenk naar de beurs want we zijn op zoek naar een christusbeeld en gekke ornamenten .Oja als iemand ooit daar dat Biotex-poppetje van vroeger tegenkomt.....ave6909@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Met mijn lieve vriendin Annelies! Wij houden zo van vintage spulletjes! Het zou geweldig zijn om dat een keertje mee te maken! We zijn er nog nooit geweest! Dat wordt een feestje!! Blankie@zonnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Samen met Marice van Praag, net als ik een groot liefhebber van Vinyl en CD's. Met zijn kennis en kunde struinen en vinyldiggen' door talloze bakken van internationale aanbieders. "s-avonds moe maar voldaan thuis komen en voldaan het zwarte goud opzetten om nogmaals te genieten van de aanwinsten van de dag. (e.giessen@chello.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Als grote verzamelaar (ik kan moeilijk iets weggooien) zou ik heel graag samen met mijn vriend naar deze beurs gaan. Heeel benieuwd naar wat voor moois je allemaal op zo'n beurs kunt zien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Marina Boudewijn18 maart 2017 om 10:54

    De verzamelaarsbeurs, ja, dat is toch ieder jaar weer een feest. Al zo lang als ik me kan herinneren ga ik twee keer per jaar naar de Verzamelaarsbeurs met mijn ouders. Mijn vader is gek op muziek, dus die begint bij de CD/LP hal. Mijn moeder is gek op 'speelgoed' en antiek, dus die kan haar hart ophalen op de verzamelaarsbeurs. Ik vind het allemaal leuk, dus eerst struin ik met mijn moeder de hallen af gevolgd door een rondje CD/LP hal met mijn vader. Als verzamelaars zijn dit echt de leukste dagen van het jaar! We hebben 8 april al rood omcirkeld in onze agenda's, maar ik zou mijn ouders graag verassen met twee toegangskaarten. Dan koop ik er voor mezelf gewoon een kaartje bij!!

    Dit is mijn e-mailadres: marina_boudewijn26@hotmail.com

    Liefs,

    Marina Boudewijn

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oehlala ik zou dolgraag twee kaartjes winnen! Als twee arme studenten pogen mijn vriend en ik bijna wekelijks om ons appartementje op te leuken met spulletjes van rommelmarkten, garageverkopen en kringloopwinkels! Niet alleen budget en milieuvriendelijk, maar ook onwijs mooi en knus in huis al zeg ik het zelf! Voor de prijs van die 2x toegangskaartjes kunnen we weer mooie spulletjes binnenhalen. Duimen maar!

    Sanne & Brend

    sanne_de_vries17@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Superleuk! Ik zou hier heel graag heen willen. Ik hou van struinen en zeker tussen mooie verzamelingen. Ik heb er zelf al aardig wat gehad (van zeepjes, telefoonkaarten tot nu een hele mooie grote verzameling Blond Amsterdam) Dit wil wil graag samen doen met mijn vriend of mijn beste vriendin omdat ze beide dol zijn op struinen op rommelmarkten en dit ook super zouden vinden. (Mijn e-mail is info@mylittlehappiness.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  42. als ik 2 kaartjes win zou ik samen met mijn vader weer eens naar de verzamelbeurs gaan. De laatste keer dat ik ben geweest is alweer 2 jaar geleden en inmiddels verhuisd dus kan vast wel iets moois score voor in mijn nieuwe huis. Daarnaast kan mijn vader dan iets moois uitzoeken op mijn kosten voor zijn verjaardag :).

    Mijn email: skipp42664@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heerlijk met mijn man op zoek gaan naar verborgen schatten...en wie weet meteen een mooi verjaardagscadeau voor zijn verjaardag 9 april!

    Email: nvbloemenhuis@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik ga de markt sowieso weer bezoeken. Soms 1x per jaar, maar vaak 2x per jaar. En altijd samen met mn beste vriend Roelof Hut.
    Hij komt dan met het OV uit Norg en ik met de auto uit Urk. We zien elkaar in de hal voor de ingang van de beurs bij de garderobe. Het zijn altijd fijne dagen. En natuurlijk helemaal als we beiden een (paar) geslaagde aankopen kunnen doen. We kijken er beiden weer naar uit om rond te lopen op de verzamelaarsjaarbeurs! Zaterdag 8 april is al afgesproken. Staat in onze agenda's. En nou maar hopen op die gratis kaarten! Dan is 8 april nu al geslaagd!
    Vriendelijke groeten,
    Benno Hartman
    hbhartman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. O, met Bo, m'n beste vriendin! We kennen elkaar al bijna 20 jaar en hebben al heel wat rommelmarkten afgestruind, op zoek naar verborgen schatten...Heerlijk genieten als dat is gelukt! Deze beurs staat nog hoog op ons verlanglijstje. Dus ik zou heeeeel graag 2 kaartjes willen winnen����

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een leuke actie Sophie! Ik ga op 8 april voor het eerst van mijn leven naar de Verzamelaarsjaarbeurs en ik kan niet wachten. Heel veel goede verhalen gehoord en gelezen van trouwe bezoekers en razend benieuwd naar de jaren 60, 70 en 80 vintage schatten die ik hoop te vinden. Ik ga samen met mijn vriend, we hebben al weken voorpret. En twee gratis kaarten zou natuurlijk helemaal top zijn :) Happy hunting iedereen!
    hester.sleeking@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Mezelf onderdompelen in gebruikte gebruiksartikelen , stoffig of gepoetst , gebutst of puntgaaf. Het één met een misschien nog bijzonder verhaal dan wel eigenaar als de ander. Een trip door "memory lane" met schatten en struiners , één ieder op zoek naar diè mooie vondst en dat ene object ......

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Mezelf onderdompelen in gebruikte gebruiksartikelen , stoffig of gepoetst , gebutst of puntgaaf. Het één met een misschien nog bijzonder verhaal dan wel eigenaar als de ander. Een trip door "memory lane" met schatten en struiners , één ieder op zoek naar diè mooie vondst en dat ene object ......

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Met Paul. Vorige jaar heb ik lp's van David Bowie, Santana gescoord. Ik zou graag nog een keer naar De paradijs voor de verzamelaars.
    jenboks@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dat zou een fantastische dag uit zijn, samen met mijn man. Aankomende zomer krijgen we een veranda en die moet natuurlijk gezellig worden ingericht. We kunnen dan vast inspiratie op doen en wie weet vast een mooie vondst scoren. Dat zou te gek zijn.
    distelvinkje@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik zou er graag rondstruinen met Chris een goede vriend van me
    Stevendegroot23@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Met mijn man, schoonzus en zwager.
    Lekker een dagje samen dwalen en verdwalen in het heden en verleden
    ....stilletjes hopen en zoeken naar de schat van onschatbare waarde....
    Mieneke_elzinga@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik zou de Verzameljaarbeurs Graag samen met mijn vriend willen afstruinen.
    We houden er allebei van om te snuffelen tussen vintage,antiek en alle andere spullen.
    Helaas zijn we nog nooit op de Verzameljaarbeurs geweest, dus hopelijk komt hier nu verandering in.

    kizzy-dizzy@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Leuk, leuk, leuk... Ik ben al vaker geweest en vind het elke keer een hele beleving. Als ik heen ga, neem ik mijn man mee. Heerlijk samen rond streunen.

    Gr. Nadja.

    N_siersema@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik zou heel graag gaan voor de allereerste keer. Verzamelaar in hart en nieren, maar nooit op deze beurs geweest. Ben reuze-benieuwd. Graag neem ik mijn vrouw mee. Geen verzamelaar, maar wel iemand die mij in toom houdt met mijn aankopen :D.
    Ruben Kuipers (rhdkuipers@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik zou graag de beurs willen afstruinen met mijn man. We zijn bezig om ons huis in te richten in oude stijl (jaren 30). Dus kom daar vast vele leuke spulletjes tegen die we kunnen gebruiken. :-)
    Sylvia Koolmees (sylviakoolmees@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik zou graag met mijn lieve vriend gaan! Ik voor de verzamelbeurs en daar frutsels vinden en mijn lief om zijn platen collectie te vergroten
    (Goofychicken@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Samen met mijn vader. Al sinds jaar en dag gaan we, eerste keer was ik 13 jaar denk ik. Ik keek mijn ogen uit. Sindsdien is het ons tweejaarlijks uitje. Zou leuk zijn een keertje gratis te kunnen ;) (axelkarsdorp@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik zou hier heel graag 'n kijkje willen nemen, samen met m'n dochter.
    corakrul@hotmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik zou met mijn vrouw Jeanet gaan. Schatzoeken zoeken tussen al die leuke items! Mterbeek73@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Het lijkt me ontzettend leuk om deze beurs voor het eerst te bezoeken, maar dan wel met mijn lief en onze twee beste vrienden! Samen zoeken naar pareltjes, verrast worden door onverwachte mooie dingen om te zien, super leuk! z1gg1_stardust@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Het lijkt me ontzettend leuk om deze beurs voor het eerst te bezoeken, maar dan wel met mijn lief en onze twee beste vrienden! Samen zoeken naar pareltjes, verrast worden door onverwachte mooie dingen om te zien, super leuk! z1gg1_stardust@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Jaaaaah! Het hoardershart van gaybestfriend Steef en mij draait nu al warm voor de Verzamelaarsbeurs. We hebben er nu al heul veul zin in en omdat we allebei net heel goed thuis hebben opgeruimd is er weer ruimte voor verse vintage! (lievekiwi@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Oooooh ik wil heeeel graag winnen!! Mijn beste vriendin en ik willen hier super graag heen, we zijn allebei gek op vintage en retro, dus een dagje struinen op zoek naar echte treasures lijkt ons fantastisch!! Mijn emailadres is sabinefromtheblogeditor@gmail.com :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik zou heel graag met mijn vriend er heen gaan, sinds jonge leeftijd altijd met mijn ouders mee geweest, en deze traditie wil ik graag in stand houden.
    mijn mail adres is: lieveheersbeestje43@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Toch maar een gokje wagen, ondanks dat ik met deze acties nooit wat heb gewonnen. Dit is een te leuke winactie om te laten schieten 😀

    Ik zou graag met mijn moeder gaan. Zij nam mij als klein meisje vaak naar vintage marktjes, waardoor ik op jonge leeftijd al waardering kreeg voor antieke en vintage spulletjes.

    Nu, jaren later, wil ik mijn moeder eens meenemen naar een vintagemarkt. Ons vaste adres is helaas al een paar jaar gesloten en sindsdien hebben we nooit meer ergens ons vintagehart kunnen ophalen. Hopelijk wordt dit onze nieuwe vaste prik! L.eticia_Regueiro@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh wat super!! Ik zou heel graag met mijn oma gaan we hebben allebei al heel wat verzameld en zijn nog op zoek naar een aantal dingen, dat zou ze echt zo leuk vinden! Omdat zij in Drenthe woont en ik in Zuid-Holland is de trein natuurlijk al best wel duur, dus dit zou geweldig zijn! Dan kunnen we toch gaan en kan ik haar verrassen :) danielle.voss@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  68. I would love to go with my sweetheart to find beautiful vintage furniture and decoration for our new home! Thank you for the opportunity! Email: mgb8@hi.is

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Super leuk! Ik zou graag met mijn zoon van 13 gaan, we delen de liefde voor (oud) vinyl en vele andere vintage spullen.
    m.vanbaar@icloud.com

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Zo, hopelijk lukt het nu eindelijk om te reageren. Al heel wat pogingen gedaan.
    Ik zou graag samen met mijn moeder gaan. Wij houden allebei heel erg van shoppen in tweedehands winkels, maar naar zoiets zijn wij nog nooit geweest. Allebei verzamelen we vanalles, dus ik weet wel zeker dat we hier goed kunnen slagen :)
    Ben ontzettend benieuwd hiernaar! Leuke actie :)
    ladyniamh@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Leuke actie!! Ik zou echt heel graag gaan!! Er een leuke dag van maken samen met mijn dochter!! Hier nog nooit geweest maar ziet er wel super leuk uit!!
    groeten Rienke t_r_witmer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Toffe winactie! Ik zou graag met mijn moeder willen gaan. We vinden het sowieso leuk om samen naar de kringloop of een rommelmarkt te gaan dus dit lijkt me dan al helemaal mooi! :)
    marrit_w@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hi Sophie, ik denk dat er veel mensen benieuwd zijn naar de uitslag. Ga je deze communiceren?

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Oeh ja ik wilde het gisteren eigenlijk ook vragen :) wie zijn de gelukkigen?

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik heb een mailtje met daarin de gewonnen tickets, superleuk! Wilde sowieso gaan :) helaas had ik, omdat de datum van 2 april verstreken was, inmiddels twee tickets gekocht. Ik heb naar de verzamelaarsbeurs gemaild in de hoop dat ik hiervan de kosten terugkrijg, zodat het toch echt een winactie is geweest haha :) Ik heb er in elk geval zin in zondag, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jee... wat een pech! Ik hoop dat je snel een reactie krijgt! :(

      Verwijderen
    2. Dankjewel! Echt pech is het niet natuurlijk, ben er superblij mee! :)

      Verwijderen