maandag 3 juli 2017

1000 dingen doen in Nederland {Boekentip}

De leukste blogberichten om te schrijven gaan over de leuke adresjes die ik heb bezocht. Ik kan helemaal blij worden van een roadtrip, toffe winkeltjes of een bijzonder museum. Je snapt wel dat ik ook helemaal happy werd toen ik het boek 1000 dingen doen in Nederland kreeg opgestuurd ter recensie. Er staan zóveel leuke tips in! Ik zou willen dat ik het zelf geschreven had...



Mijn eigen persoonlijke favorieten uit het boek:

- Rondje Zuiderzee in een 2cv (doet me denken aan deze roadtrip, oh memories...)
- Boekenparadijs, een kerk en een brasserie: Waanders in de Broeren
- Net als Dolfje Weerwolfje: kinderwandeling Het Wolvenspoor 
- Een Volkswagenbusje huren voor een weekendje weg (yep, die staat nu op mijn wensenlijstje!)
- Tijdens volle maan een kanotocht maken door Utrecht

Totaal zijn er duizend leuke reisdoelen beschreven verspreid over Nederland. Het zijn vooral actieve uitstapjes, maar je vindt er ook adresjes in van leuke hotels, restaurants en cafés. De trips worden per provincie gepresenteerd, er staan korte beschrijvingen bij en handige info zoals telefoonnummers en internetadressen. Het is een praktisch boekje met tussendoor mooie sfeerfoto's en vooral heel veel nuttige tips.

Titel: 1000 dingen doen in Nederland
Auteur: Jeroen van der Spek
ISBN: 9789021565187
Prijs: 15 euro

Kortom, met 1000 leuke ideeën voor deze zomer (als je eropuit wilt gaan met vriendinnen, je lief, kids of collega's) ben je wel even zoet. Dikke aanrader dus! Inmiddels gaat het boek zijn zevende druk in, dat zegt genoeg toch? Het boek is o.a. hier te koop.

Wat zijn jouw plannen voor deze zomer? Heb je nog leuke adresjes die ik zeker eens moet bezoeken? Laat het me weten! En maak er een mooie zomer van :)

Liefs 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten